Įmonės Sertika ilgalaikio kontakto pagrindai

Įmonei Sertika svarbu:
  • Tikslo pastovumas – SERTIKA nusistačiusi ilgalaikį tikslą ir tvirtai jo siekia, nuolatos gerindama prekių ir paslaugų kokybę bei, paskirstydama resursus, orientuojamės į ilgalaikę perspektyvą ir poreikius, o ne į pelningumą "čia ir dabar" – taip išsaugosime įmonę ir jos žmones. Orientacija į ilgalaikį, tegul ir beveik nepasiekiamą tikslą apsaugo nuo laikinų sprendimų.
  • Legalumas ir aktualumas – mes sąžiningi ir tuo džiaugiamės: vykdome tik teisėtas veiklas ir atitinkančias aktualias ES teisės normas.
  • Objektyvumas, nešališkumas – sakome, kaip yra. Su visais klientais bendraujame atvirai ir sąžiningai. Visi klientai mums lygiai svarbūs. Mes gerbiame ir vertiname savo ir kitų darbą, iš savo klaidų mokomės su humoru ir nuolankumu.
  • Atlikdami sertifikavimo veiklą, valdome interesų konfliktą ir užtikriname atitikties vertinimo (sertifikavimo, bandymų atlikimo) ir kitos veiklos objektyvumą.
  • Konfidencialumas – atsakingai valdome informaciją. Įdiegta ir vystoma informacijos ir saugumo valdymo sistema vadovaujantis LST EN ISO / IEC 27001.
  • Sprendimai grindžiami pasitikėjimu ir pagarba. SERTIKAI svarbu patikimi, atsakingi sprendimai – tai kokybės garantija. Kad galėtume padaryti tikslias išvadas, kiekvieną klausimą ištiriame tiksliai, analitiškai ir nuodugniai.
  • Šios vertybės sudaro sąlygas ilgalaikiams kontaktams su prietaisų gamintojais ir verslo valdymo sistemų naudotojais.

Turite papildomų klausimų? Kreipkitės:

Specialistas
Sertika komanda laukia Jūsų klausimo