Sertika politikos ir principai

SERTIKA POLITIKOS IR PRINCIPAI

SERTIKA VIZIJA

  • Tapti klientui raktu pasaulio rinkoms, įteisinant ir sertifikuojant produktus, paslaugas ir vadybos sistemas.

SERTIKA MISIJA

  • Įgalinti klientą kokybiškai, stabiliai ir užtikrintai teikti savo gaminius ir paslaugas Europos Sąjungos rinkai.

SERTIKA KOMANDOS VERTYBĖS

  • Įsiklausome į kliento poreikius ir teikiame tai, ko reikia kliento sėkmei.
  • Ilgalaikio kontakto su klientu pagrindas: žinomumas, patikimumas ir pasitikėjimas, abipusė pagarba.
  • Legalumas, objektyvumas, nešališkumas, konfidencialumas.
  • Komandos sinergija, kompetencija ir profesionalumas techninėje bei industrijos srityse.
  • Visi veiksmai neša vaisius.
  • Laiko vertė yra visada didesnė už pinigų vertę.
  • Inovacijos yra mūsų siekis.

SERTIKA KOKYBĖS POLITIKA IR VEIKLOS PRINCIPAI

SERTIKA STRATEGIJA

  • Pasaulyje sparčiai vystantis technologijoms ir vykstant kokybiniams šuoliams IT, sveikatos – medicinos ir kitų produktų srityse, SERTIKA siekia tapti notifikuota įstaiga medicinos priemonių atitikties vertinimo srityje.
  • Tam  pasiekti, reikalingi stiprūs, kompetentingi atitikties vertinimo padaliniai: saugos bandymų laboratorija, vadybos sistemų auditavimo ir sertifikavimo padaliniai ir paties produkto atitikties vertinimo padalinys.

SERTIKA KOKYBĖS TIKSLAI

Eilės Nr.

Ilgalaikių kokybės tikslų santrauka

Ilgalaikiai kokybės tikslai

1

Nešališkumas, konfidencialumas.

Užtikrinti SERTIKA atitikties vertinimo paslaugų (bandymų laboratorijos ir vadybos sistemų sertifikavimo) ir kitų  teikiamų paslaugų nešališkumą, konfidencialumą, interesų konflikto valdymą.

2

Atitikti standartų / teisės aktų  reikalavimus,
vystyti ir tobulinti kokybės vadybos sistemą.

Vadovautis SERTIKOJE įdiegta kokybės vadybos sistema,
atitinkančia aktualių standartų redakcijų  LST EN 17065, LST EN ISO/IEC 17025, LST EN ISO/IEC 17021-1, LST ISO/IEC 27006, LST ISO/TS 22003 reikalavimus.
Siekti medicinos priemonių veiklos notifikavimo – tapti notifikuota, paskelbtąja įstaiga.

Tobulinti SERTIKOS kokybės vadybos sistemą,
kurios tikslas – užtikrinti atitikties vertinimo (bandymų ir sertifikavimo) paslaugų kontrolę bei nuolat gerinti ir užtikrinti SERTIKA kokybės vadybos sistemos
vientisumą ir
aktualumą,
rezultatyvumą ir
efektyvumą.

3

Teikti kokybiškas paslaugas,
nuolat tobulinti jų kokybę tenkinant suinteresuotų šalių poreikius,
vykdyti reikalavimus, keliamus paslaugų rezultatų kokybei.

Teikti kokybiškas paslaugas
Klientams teikti kompleksines, sinergines atitikties vertinimo paslaugas: techninės dokumentacijos vertinimas, gaminių saugos bandymai, produktų ir vadybos sistemų sertifikavimas, techninės srities mokymai personalui.

Užtikrinti SERTIKA teikiamų paslaugų (bandymų ir sertifikavimo) kokybę:
Palaikyti gerą profesinę praktiką ir teikti užsakovams kokybiškas bandymų ir sertifikavimo paslaugas,
parinkti tinkamus ir aktualius bandymų metodus, standartus pagal užsakovo paraiškoje suformuluotus reikalavimus,
tinkamai prižiūrėti bandymų ir matavimo ir kitą įrangą, reikalingą paslaugoms atlikti,
užtikrinti įrangos matavimų sietį,
taikyti vidinio ir išorinio kokybės užtikrinimo priemones.

Reikalavimai rezultatų kokybei
tinkamai atlikti bandymus ir auditavimo, sertifikavimo veiklą ir užrašyti jų rezultatus,
Užtikrinti, kad SERTIKA paslaugų (pvz. laboratorijos bandymų)  rezultatai yra
objektyvūs ir
patikimi ir
stabilūs.
Nuolat užtikrinti kokybės vadybos sistemos tinkamą lygį, kuris užtikrintų stabilius kokybiškus bandymų rezultatus;

4

Personalo kompetencijos priežiūra ir kėlimas.

Užtikrinti nuolatinę SERTIKA padalinių darbuotojų kvalifikacijos monitoringą ir kvalifikacijos kėlimą vis didesnio ekspertiškumo link.
Ruošti kompetentingą personalą, suvokiantį savo veiklos tinkamumą ir padedantį siekti vadybos sistemos tikslų.
Kelti kvalifikaciją ir siekti aukštesnės kompetencijos lygio.
Įsipareigojama, kad visi darbuotojai, susiję su SERTIKA padaliniuose daromais veiksmais, yra susipažinę su kokybės vadybos sistemos dokumentais ir savo darbe diegia kokybės politiką ir kokybės vadybos sistemos procedūras.

5

Suinteresuotos šalys
jų poreikių tenkinimas.
Patikimų tiekėjų, partnerių pasirinkimas.


Siekti, kad paslaugų lygis nuolat tenkintų visų suinteresuotų šalių poreikius:
užsakovo ir laikmečio
norminių aktų, dokumentų
valstybės kontroliuojančių institucijų reikalavimus
darbuotojų ir
akcininkų teisėtus interesus.

Pasirinkti tuos subrangovus, prekių ir paslaugų tiekėjus, kurie labiausiai atitinka SERTIKOS ir jos klientų reikalavimus ir lūkesčius.

6

Veiklos srities plėtra.

Nuolat ieškoti naujovių  atitikties vertinimo (bandymų ir sertifikavimo) srityje.
Plėsti akreditavimo sritį ir paslaugų spektrą klientų poreikiams tenkinti.
Diegti pažangias naujoves ir užtikrinti technologinę pažangą.

 

UAB SERTIKA VADOVYBĖ

Direktorė: Ingrida Kusienė
Vadybos sistemų sertifikavimo padalinio vadovė: Vilma Bendžiuvienė
Vadybos sistemų sertifikavimo padalinio pardavimų vadovė: Irma Kulpavičienė
Saugos bandymų laboratorijos padalinio vadovas: Lukas Palivanas
Saugos bandymų laboratorijos padalinio technikos vadovas: Tomas Eigirdas

Specialistas
Sertika komanda laukia Jūsų klausimo