Efektyvus procesinis valdymas įmonėje Sertika

Inovatyvus procesinis valdymas įmonėje SERTIKA: efektyvumo ir kokybės harmonija
  • Procesinis valdymas - tai įmonių vadybos kryptis, paremta idėja, kad valdyti reikia ne organizacinę struktūrą, bandančią kažkaip suteikti klientui paslaugas ar pagaminti prekes, o pačias veiklas – procesus. Procesinis valdymas yra paremtas Edvardo Viljamo Demingo nuodugnaus žinojimo sistema (System of Profound Knowledge) ir klasikiniu Demingo ciklu (PDCA, Plan-Do-Check-Act - Planuoti-Daryti-Tikrinti-Keisti). Sukurti JAV, po Antrojo Pasaulinio karo, šie metodai prikėlė ir sustygavo Japonijos ekonomiką, o vėliau išplito po visą pasaulį. Būtent šiais metodais ir idėjomis yra paremtos visos šiuolaikinės procesų valdymo metodologijos, pvz., ITIL, Six Sigma, Balanced Scorecard, TQM, CobIT, ISO-9000, etc.

  • Nuolatinis kiekvieno proceso tobulinimas. SERTIKA nuolatos tobulina paslaugų teikimo sistemas, ieškome problemų priežasčių ir siekiame sumažinti nuokrypius nuo reikalaujamos kokybės (variaciją). Procesų tobulinimas vykdomas pagal PDCA (Plan-Do-Check-Act) ciklą, į tai įtraukiamas kiekvienas įmonės darbuotojas.

  • SERTIKA atsisako priklausomybės nuo masinės paslaugų rezultatų kontrolės bei inspekcijų. Priklausyti nuo inspektavimo yra tas pats kaip gydyti simptomą, kai liga tave žudo. Inspekcijos poreikis kyla dėl didelės proceso rezultatų variacijos (dalis produktų ar paslaugų neatitinka kokybės, o dalis – turi perteklinę). Kontrolės atsisakymas reiškia, kad turime suprasti ir organizuoti visus procesus taip gerai, kad visą kokybę galėtumėte sukontroliuoti dar prieš pagaminant prekę ar suteikiant paslaugą. Siekiame, kad būtų įmanoma nusakyti rezultatų kokybę sprendžiant vien pagal įvedinius ir pirmines operacijas. Tą pasiekiame, nes gerai išmanome nuokrypių nuo kokybės šaltinius procesuose bei imamės priemonių tiems nuokrypiams mažinti. Visų pirma „pastatome“ kokybę į gaminius/paslaugas: Įmonės procesai turi veikti taip, kad juose tiesiog negalėtų kilti sutrikimų, kurie paveiktų gaminį ar paslaugą. Vertiname statistinius įrodymus apie „įmontuotą“ kokybę tiek gamybos/ paslaugų procese, tiek vykdant pirkimus.

Turite papildomų klausimų? Kreipkitės:

Specialistas
Sertika komanda laukia Jūsų klausimo