Sertika komandos patirtis ir profesionalumas

SERTIKA KOMANDOS KOMPETENCIJA IR PROFESIONALUMAS, LYDERYSTĖ IR SINERGIJA

Sėkmę užtikrina nuolat ugdoma komanda:

Profesionalumas techninėje ir industrijos srityse. SERTIKOJE užtikrinama gera profesinė praktika, palaikomas aukštas teikiamų paslaugų lygis, rūpinamasi personalo kompetencija ir kvalifikacijos kėlimu, kas ypač svarbu keičiantis paslaugoms, priimant naujus darbuotojus į darbą. Kuriame sąlygas kiekvieno tobulėjimui. Periodiškai vertiname darbuotojų kompetenciją. Nuolat vykdomi ir kartojami vidiniai ir išoriniai mokymai, darbo instrukcijų ir darbo tvarkų kūrimas ir atnaujinimas, dalyvavimas konferencijose ir parodose, dalinimasis patirtimi su verslo partneriais – taip auginamame profesionalų branduolį ir ugdome talentus. Darbuotojai vykdydami savo veiklą, atlikdami projektus ir užduotis, taiko ir laikosi SERTIKA kokybės politikos ir kokybės vadybos sistemos nustatytų procedūrų, supranta nešališkumo konfidencialumo ir objektyvumo svarbą.

SERTIKA skatinta siekti švietimo ir įgyvendina aktyvią mokymosi ir tobulinimosi skatinimo programą. Kuriama energinga švietimo ir savitarpio pagalbos programa visiems darbuotojams. Mokymai ir darbuotojų tobulėjimas – nuolatinis ir visaapimantis procesas. Ne šiaip mokome pavienius komandos narius, ar apsiribojame tik Sertika veiklos temomis. Visa SERTIKA yra nuolat besimokanti, tobulėjanti, žinių siekianti organizacija. Bet koks (netgi nesusijęs su darbuotojo veikla) švietimas padidina darbuotojo savigarbą, praplatina požiūrį į SERTIKA bei savo veiklą ir, atitinkamai – tikimybę, kad darbuotojas norės prisidėti prie SERTIKA gerinimo. Augant žmonių patirčiai, žinioms, kompetencijai, neišvengiamai auga visa įmonė:
• ir patys darbuotojai dirba geriau,
• ir dėl nuolat gerinamų žinių jie patys gali aktyviai tobulinti savo darbą,
• kurti inovacijas,
• atrasti nišas,
• atnešti įmonei sėkmę.

SERTIKA yra nuolat besimokanti ir dėl to nuolat tobulėjanti.

Lyderystės svarba komandoje. Lyderis yra tas, kas supranta variacijos (nuokrypio nuo reikalingos kokybės) esmę bei padeda kolegoms daryti jų darbus geriau ir su mažiau vargo. SERTIKA komanda palaiko įmonės tikslus, atkreipia dėmesį tiek į vidaus, tiek ir į išorės vartotojus bei skatina didžiavimąsi savo darbu.

Įsipareigojame nuolat gerinti vadovų kokybę ir efektyvumą ir aiškiai apibrėžiame tvirtą vadovybės įsipareigojimą nuolat gerinti:
• kokybę,
• veiklos rezultatus,
• įsipareigojimą įgyvendinti visus Sertika kokybės politikoje aptartus principus,
• vadovybė žino, ką yra įsipareigojusi, tai yra, ką turi daryti,
• suformuota vyresniosios vadovybės struktūra, kuri kasdien suteiks impulsą pereiti prie aptartų principų ir veikti, kad įvyktų pokyčiai.

Į SERTIKA tobulinimo procesą įtraukiami visi. Ir vadovybė nuolat siekia pokyčių bei tobulėjimo, ir visa SERTIKA komanda įtraukiama į įmonės gerinimą vienais ar kitais būdais. Įmonės pokytis negali įvykti taip, kad kažkurie darbuotojai, kažkurie padaliniai pasikeitė, o kiti liko dirbti, kaip anksčiau, nes įmonės veiklos rezultatas visada priklauso nuo silpniausių grandžių. Tobulėjimas – tai bendras, visų dalyvavimo reikalaujantis procesas. Todėl tobulėti turime visi.

Tinkamas komandos narių balansas: vizionieriai – strategai ir analitikai – kritikai.
Esame skirtingi ir individualūs ir tai vertindami geriausius sprendimus randame dirbdami komandiškai. Mums svarbu komandos narių bendradarbiavimas, atvirumas, informacijos sklaida bei gerosios praktikos dalinimasis, pozityvumas ir orientavimasis į rezultatą. Mums svarbu, kad komandos darbo aplinka būtų tinkama, saugi, patogi ir harmoninga, todėl ją puoselėjame, siekdami skatinti komandos vertybes.

Pokyčiai be baimės ir pasipriešinimo. Neretai darbuotojų baimės, kad pokyčiai gali atnešti kažką blogo, būna tiek gilios, kad pasipriešinimas tiesiog sužlugdo bandymus pagerinti įmonės veiklą. Todėl SERTIKA komanda skatinama pateikti tikslius duomenis apie problemas, teisingas ataskaitas, šnekėti apie tai, ką galima pagerinti, suteikti duomenis apie atskirų darbų specifiką. Rezultatas – žinome, kokius pertvarkymus vykdyti, kur yra silpniausios vietos.

Panaikiname barjerus tarp SERTIKA padalinių– sąveika tarp procesų ir padalinių. Žmonės iš įvairių funkcinių sričių - tyrėjai, kūrėjai, paslaugų teikėjai, prekybos ir administraciniai atstovai dirba komandose, kad pašalintų problemas, kurios gali kilti naudojant produktus ar paslaugas. Jei norime sutvarkyti procesus, sumažinti variaciją – būtina sąlyga, kad visi stengtųsi tai daryti, kad visi vieni kitiems padėtų, kad visi užmirštų lokalius  tikslus ir optimumus ir imtų galvoti apie tai, kas geriausia visai SERTIKAI. Veikiame sąveikioje aplinkoje – didiname komunikaciją, informavimą ir viduje ir už SERTIKA ribų.

Nenaudojame šūkių, lozungų, tikslinių rodiklių darbuotojams. Žinoma, tai nereiškia, kad tikslai nekeliami, o rodikliai - nereikalingi. SERTIKA veiklą grindžia realistinė vadyba, atsižvelgiant į tikrų žmonių poreikius ir galimybes, o ne remiantis formalia biurokratija, todėl su keliamais tikslais kartu suteikiamos žinios ir įrankiai tam tikslui pasiekti.

Panaikiname planines darbuotojų veiklos kvotas ir valdymą pagal tikslus. Visų veiklų (taip pat – ir vadovybės) vertinimas turi būti ne kažkokiais kiekybiniais planais, o pirmiausiai galutinio vartotojo pasitenkinimu – būtent šis garantuoja pelną. Pelnas visada yra išvestinis rodiklis iš vartotojo pasitenkinimo ir sukurtos pridėtinės vertės. Kiekybiniai rodikliai turi dingti, vietoj jų turi atsirasti matavimai, paremti orientacija į klientą. Gamybinės kvotos (reikalavimas per tam tikrą laiką pagaminti tiek ir tiek produkcijos) trukdo išmatuoti kokybę ir atsižvelgti į galimus jos nuokrypius, kas savo ruožtu lemia užsakymų vėlavimus, blogą darbuotojų nuotaiką, atsargų susikaupimus ir panašias problemas. Be to, kai darbuotojas pasiekia tam tikrą nustatytą normą (pilnai neišnaudojęs savo galimybių), jis automatiškai sulėtina darbo tempą. Kai iš viršaus nuleidžiami tam tikri kiekybiniai tikslai, jų vykdymas tampa svarbesniu nei klientų norų tenkinimas. O kai užduotys viršija galimybes, jos dažniausiai vykdomos kokybės ir saugumo sąskaita. Vykdant gamybą tiesiogiai pagal planą, beveik neįmanoma pasiekti balanso tarp kokybės ir kiekybės.

Suteikti darbuotojams realias galimybes didžiuotis savo darbu. Vadovo, padalinių vadovų, meistrų, ekspertų atsakomybė turėtų būti perkelta nuo grynai kiekybinių rodiklių pasiekimo iki kokybės. Visi darbuotojai – pradedant žemiausiomis ir baigiant aukščiausiomis grandimis ir SERTIKA turi užtikrinti, kad būtent darbuotojai gautų didžiausias galimybes pasiekti daugiausiai. Ir tik sužinodami apie savo sėkmes, apie savo įtaką visos įmonės pasiekimams, darbuotojai gali ir nori gerinti savo veiklą.

Visa komanda įtraukiama į transformavimo procesą. Pilnavertis SERTIKA optimizavimas įmanomas tik tuo atveju, kai jį palaiko ir stengiasi įgyvendinti visi be išimties darbuotojai – pradedant aukščiausiais vadovais ir baigiant žemiausiomis grandimis. Net valytojos darbas gali įtakoti įmonės rezultatus, jau nekalbant apie specialistų, todėl būtina, kad įmonės veiklą suprastų ir tobulintų visi darbuotojai.

Turite papildomų klausimų? Kreipkitės:

Specialistas
Sertika komanda laukia Jūsų klausimo